Бастапқы бет / Колледж / Тәрбие жұмысы / Уголок психолога

Уголок психолога

 

Семинар-тренинг "Қызбала-қыз-әйел. Бала-жігіт-ер"

2021 жылдың 29 қазанында экономика, бизнес және құқық колледжінің педагог-психологы Е.И. Миронова "Қызбала-қыз-әйел. Бала-жігіт-ер" семинар-тренингін өткізді.

Тренингтің мақсаты жыныстық сәйкестендіру және студенттердің мінез – құлқының рөлдік модельдерін білу; балалардың тұлғааралық қатынастар, еркектік және әйелдік туралы түсініктерін кеңейту; әдептілік, ұстамдылық, адалдық, икемділік, әдептілік, ізгілік сияқты моральдық қасиеттерге жағымды көзқарас қалыптастыру; әдепсіздікке, дөрекілікке төзбеушілікке тәрбиелеу; топта жағымды адамгершілік атмосферасын құруға, ұлдар мен қыздар арасындағы достықты нығайтуға ықпал ету.

Тренингке "Менеджмент" және "Банк ісі" мамандықтарының 1 курс студенттері қатысты.

Тренинг барысында студенттер нағыз ерлер мен әйелдердің жеке моделін жасады.

nw 29.10.21 001.jpg (84 KB)

nw 29.10.21 002.jpg (130 KB)

 

«Педагогтердің кәсіби құлдырауын алдын алу» тақырыбында тренинг

2021 жылдың 31 наурызында ЭБҚ колледжінің педагогтеріне арналған әдістемелік семинар аясында педагог - психолог Копобаева Д.С. ZOOM платформасында «Педагогтердің кәсіби құлдырауын алдын алу» тақырыбында тренинг өткізді.

Тренингте педагогтің эмоционалды мәдениетінің деңгейін көтеру, эмоционалды және кәсіби құлдырауды төмендету, өзін-өзі реттеу және өзін-өзі қалпына келтіру әдіс- тәсілдері қарастырылды. Стрессті жеңілдетудің бірнеше ережелері ұсынылады.

nw 31.03.21 006.JPG (258 KB)

nw 31.03.21 007.jpg (72 KB) nw 31.03.21 008.jpg (42 KB)

 

«Қауіпсіз мінез - құлық» тақырыбында 1-2 курс студенттерімен семинар - тренинг

30.11.2020 - 02.02.2020 аралығында колледжінің педагог - психологы Копобаева Д.С. отбасында зорлық - зомбылық пен зорлық-зомбылықтың алдын алу мақсатында «Қауіпсіз мінез - құлық» тақырыбында 1-2 курс студенттерімен семинар - тренинг өткізілді. Профилактикалық жұмыс жүргізілді, яғни студенттер мен топ жетекшілерінің балаларға қатысты зорлық - зомбылыққа жол берілмейтіндігі, психологиялық қызметтерді және басқа да көмек түрлерін алу мүмкіндігі туралы хабардарлығын арттыру, сонымен қатар қауіпсіз өмір сүру мен денсаулық сақтау үшін қиын және қауіпті жағдайлардың туындауына әкелетін қауіп факторлары қарастырылды. Семинар соңында студенттер ризашылықтарын білдіріп, зорлық -зомбылықтың алдын алу бойынша өз ұсыныстарын қосты.

nw 02.12.20 001.jpg (1.41 MB)

 

«Физикалық және психикалық денсаулықты нығайту, колледж студенттерінің деструктивті мінез-құлқының алдын-алу бағдарламасы» аясында педагогтермен оқыту семинарын

25.11.2020ж. колледждің педагог-психологы Копобаева Д.С. «Физикалық және психикалық денсаулықты нығайту, колледж студенттерінің деструктивті мінез-құлқының алдын-алу бағдарламасы» аясында педагогтермен оқыту семинарын өткізді. Бағдарламаның мақсаты - педагогтердің психикалық денсаулыққа қатысты сауаттылығын арттыру және дағдарыстық жағдайлар кезінде студенттерге көмек көрсету дағдыларын дамыту. Психикалық ауытқулар жастар арасында кең таралған және осы жас тобындағы аурудың бүкіл әлемдегі ауыртпалығының шамамен үштен бірін құрайды деп саналады.

 nw 25.11.20 002.jpg (109 KB) nw 25.11.20 003.jpg (186 KB)

 

«Тыңдаушы оқытушы-куратор» тақырыбына семинар - тренинг

ҚҚЭУ ЭБП колледжінің әдістемелік семинары аясында топ жетекшілеріне арналған оқытушы - психолог Копобаева Д.С. ZOOM платформасында «Тыңдаушы оқытушы-куратор» тақырыбында семинар - тренинг өткізді. Тренингте болашақта студенттерге өздерінің жетістіктері туралы айтуға және өздерін толғандыратын мәселелерді талқылауға мүмкіндік беретін топ құру жаттығулары қарастырылды. Топ жетекшілеріне жоғарыда аталған жаттығуларды оқушылармен оқу үдерісінде қолдану ұсынылады.

nw 30.10.20 005.jpeg (70 KB) nw 30.10.20 004.jpeg (84 KB)

 

1 курс студенттерімен коммуникативтік тренинг өткізу

Экономика, бизнес және құқық колледжінде педагог-психолог 2020 жылдың 21 қыркүйегінен 02 қазанына дейін 1 курс студенттерімен кесте бойынша коммуникативтік тренингтер өткізді.

Іс-шараның мақсаты: мінез-құлық пен қарым-қатынас дағдыларын дамыту, өзін-өзі бұзатын және асоциалды мінез-құлықтың алдын-алу, қарым-қатынас дағдыларын дамыту. Барлық 1 курс студенттері белсенді қатысты. Тренинг барысында студенттердің жеке басына қатысты кейбір мәселелер шешілді. Студенттер тыныштықты сезінді, өз сезімдері туралы ашық сөйлесті, достық қарым-қатынаста болды, бір-бірін жан - жақты тани алды. Топ жетекшілеріне ұсыныстар беріледі. Нәтижесінде коммуникативті мәселелерді диагностикалау және шешу, вербальды емес және вербальды қарым-қатынас, өз сезімдерін тану және эмоциялармен күресу қабілеттерін дамыту жүзеге асырылды. Жаңа мекемеде бейімделу әдістерін басқарыңыз. Студенттер сындарлы әрекеттің жаңа әдістері туралы түсініктерін кеңейтті, проблемалық жағдайларды шешуде тәжірибе жинады. Топ жетекшілеріне жетекшілік ететін топтың және топтық жұмыстың мәселелерін шешуге кеңес берілді.

UP 02.10.20 001.jpg (106 KB) UP 02.10.20 002.jpg (107 KB)

UP 02.10.20 003.jpg (94 KB) UP 02.10.20 004.jpg (89 KB)

 

Қымбатты студент!

Коронавирустық инфекция (COVID-19) біздің өмірімізді қиындатты, денсаулықтарыңызды қорғауға, коронавирустың алдын алу үшін колледждің карантинге жабылуы және іс-шаралардың болмауы , достарыңмен қарым- қатынастың тікелей болмауы, вирустың күрт күннен-күнге өсіп, аурудың салдарынан әдеттегі өмір салты өзгергенді. Мазасыздық, ашуланшақтық оқшауланғандық сезімдері бойыңызда болса, есте сақтақтаңыз : сіз жалғыз емессіз және сіз өзіңізге және психикалық денсаулығыңызға қамқорлық жасай аласыз :

  1. Сіздің мазасыздығыңыз - бұл қалыпты реакция . Шын мәнінде, сіз дәл осы эмоцияларды сезінуіңіз керек. «Психологтар мазасыздану - бұл қалыпты және салауатты реакция деп қарастырады, яғни мазасыздану дегеніміз - бізге қауіп-қатер туралы ескертіп, өзімізді қорғауға қадамдар жасауға көмектеседі». Есіңізде болсын: «Өзіңізді және басқаларды қорғаудың көптеген тиімді әдістері бар, ол – өзіңізге сенімді болып , жағдай бақылауда екеніндігіне көз жеткізіңіз. Қолды жиі жуып, бетініңізге тигізбеңіз және қоғамдық орындарда ара-қашықтықты сақтаңыздар!
  2. Достармен сөйлесудің жаңа тәсілдерін табыңыз. Егер сіз достарыңызбен араласқыңыз келсе, уақыт өткізгіңіз келсе, әлеуметтік желілер - бұл қарым-қатынастың тамаша тәсілі.
  3. Өзіңізге көңіл бөліңіз. Бір жаңа нәрсе үйренуге тырысыңыз , жаңа кітап оқуды немесе музыкалық аспапта ойнауды үйренгіңіз келсе , немесе блог жүргізіп бастаңыз келсе немесе ас әзірлеп үйренгіңіз келсе - қазір бұл үшін дәл уақыт. Өз-өзіңе көңіл бөлу және өзіңе пайдалы бос уақытыңды тиімді өткізудің жолын іздеу - психикалық денсаулығыңа қамқорлық жасаудың тиімді әдісі.
  4. Өзіңді –өзін жетілдіруге арналған жұмыс жасаңыз (жаңа оқу жылында барлығын таң қалдырыңыз!) Шығармашылықпен айналысуға да болады.
  5. Қасыңыздағы адамдармен эмоцияларыңызбен бөлісіңіз, ойларыңыз бен көңіл күйіңізді жеткізіңіз .
  6. Үйіңізде тәртіп пен тазалықты сақтаңыз (әлеуметтік парақшалардағы жаңалықтарға емес, , үй-шаруашылық жұмыстарына көбірек көңіл бөліңіз )
  7. Музыка тыңдаңыз, ән айтыңыз, билеңіз, БІРАҚ ҮЙІҢІЗДЕ БОЛЫҢЫЗ! Өзіңді және жақындарыңызға қамқорлық жасаңыз!

 

UP 01.09.20 002.jpg (610 KB)

 

Как подростки могут защитить своe психическое здоровье во время пандемии короновируса (COVID-19)?

6 стратегий для подростков, сталкивающихся с новой (временной) нормой

Подростковый возраст - сложный период жизни человека, а коронавирусная инфекция (COVID-19) делает его еще более трудным. В связи с закрытием школ и отменой мероприятий многие подростки вынуждены отказаться от многих значимых событий в их юной жизни, включая ежедневное общение с друзьями и посещение школы. Подросткам, привычный ход жизни которых меняется из-за распространяющегося заболевания, и которые испытывают тревогу, разочарование и чувствуют себя изолированными, следует помнить: они не одиноки. Мы побеседовали со специалистом - психологом, работающим с подростками, автором бестселлеров и колумнистом ежемесячного издания «New York Times» д-ром Лизой Дэймур, чтобы узнать, как подростки могут самостоятельно позаботиться о себе и о своeм психическом здоровье.

     1. Признайте, что ваше беспокойство - абсолютно нормальная реакция

Если закрытие школ и тревожные заголовки вызывают у вас беспокойство, знайте, что вы не одиноки. На самом деле, именно такие эмоции вы и должны испытывать. «Психологам давно известно, что чувство тревоги - это нормальная и здоровая реакция, которая предупреждает нас об угрозах и помогает нам принимать меры для самозащиты, - говорит д-р Дэймур. - Ваше беспокойство поможет вам принять решение, которое является единственно правильным в конкретный момент, например не проводить время с другими людьми или в больших группах, мыть руки и не притрагиваться к своему лицу». Такие чувства помогут защитить не только вас самих, но и других. «Мы подобным образом проявляем заботу и в отношении других членов нашего сообщества. Мы также думаем об окружающих нас людях».

Хотя беспокойство в связи с ситуацией вокруг COVID-19 вполне понятно, убедитесь, что вы получаете информацию из «...надeжных источников [например, на сайтах ЮНИСЕФ и Всемирной организации здравоохранения], или проверяйте любую информацию, получаемую вами из других, возможно менее надeжных, источников», -  рекомендует д-р Дэймур.

Если вы обеспокоены тем, что у вас появились симптомы болезни, необходимо поговорить об этом с вашими родителями. «Имейте в виду, что болезнь, связанная с COVID-19, обычно протекает в лeгкой форме, особенно у детей и молодых людей», - говорит д-р Дэймур. Также важно помнить, что многие симптомы COVID-19 поддаются лечению.

Д-р Дэймур рекомендует подросткам уведомить родителей или другого взрослого человека, которому они доверяют, о своем плохом самочувствии или обеспокоенности в связи с вирусом, с тем чтобы получить от взрослых помощь.

И помните: «Есть много эффективных способов защитить себя и окружающих и испытать уверенность в том, что ситуация находится под контролем. К ним относятся следующие: часто мыть руки, не прикасаться к лицу и практиковать социальное дистанцирование».

>> Подробнее о наших советах по мытью рук

     2. Методы отвлечения

«Психологам известно, что, попав в длительные сложные жизненные обстоятельства, очень полезно разделить проблему на две категории: к первой относится то, что мы можем сделать, чтобы решить проблему, а ко второй – то, что не поддается нашему контролю», - говорит д-р Дэймур.

Сейчас многое попадает во вторую категорию, и это нормально. Но есть метод, который поможет справиться с проблемой, – это метод отвлечения.
Д-р Дэймур предлагает следующие способы, чтобы успокоиться и обрести баланс в повседневной жизни: заняться домашними делами, посмотреть любимый фильм или почитать в постели роман.

     3. Найдите новые способы общения с друзьями

Если вы хотите проводить время с друзьями, практикуя метод социального дистанцирования, социальные сети – отличный способ общения. Проявите творческий подход: примите участие в игре Tik-Tok, например #безопасныеруки. «Я ни в коей мере не склонна недооценивать творческий потенциал подростков, – отмечает д-р Дэймур. - Могу предположить, что они найдут новые способы [общения] друг с другом в интернете, которые будут отличаться от тех, что они использовали раньше».

«[Однако] постоянное времяпрепровождение перед монитором и/или в социальных сетях - не самое лучшее решение. Это вредно для здоровья, нерационально и может усугубить чувство тревоги», - продолжает д-р Дэймур и советует подросткам вместе с родителями составить расписание часов, которые они будут проводить за компьютером.

     4. Сосредоточьтесь на себе

Вы хотели научиться чему-то новому, начать читать новую книгу или попрактиковаться в игре на музыкальном инструменте? Сейчас для этого самое подходящее время. Сосредоточенность на себе и поиск способов провести с пользой для себя появившееся свободное время – это продуктивный способ позаботиться о своeм психическом здоровье. «В подобных ситуациях я составляла список всех книг, которые хотела прочесть, и всех дел, которые хотела сделать», - говорит д-р Дэймур.

     5. Проживите свои чувства

Человек испытывает сильное разочарование, когда он не может принимать участие в мероприятиях с друзьями, заниматься своим хобби или посещать спортивные матчи. «Это – масштабные потери, которые по-настоящему огорчают подростков», - говорит д-р Дэймур. Что же является лучшим способом справиться с разочарованием? Разрешите себе прожить его. «Когда речь идет о причиняющем боль переживании, то единственный выход из ситуации – прочувствовать данную эмоцию. Если вам грустно, – позвольте себе грустить, и вы быстрее почувствуете себя лучше».

Каждый справляется со своими эмоциями по-разному. «Одни дети могут заняться искусством, другие захотят поговорить со своими друзьями и разделить с ними общую грусть, испытав при этом чувство сопричастности и единения в период, когда личное общение невозможно. Кто-то захочет пополнить банк продовольстия», - продолжает д-р Дэймур. Важно, чтобы вы занимались тем, что помогает вам чувствовать себя лучше.

     6. Будьте добры к себе и к другим

Некоторые подростки сталкиваются с травлей и насилием в школе из-за коронавирусной инфекции. «Активная позиция свидетелей таких нарушений – наилучший способ справиться с любым видом травли, - отмечает д-р Дэймур - Не следует ожидать, что дети и подростки, ставшие объектом травли, будут противостоять обидчикам; напротив, нам необходимо поощрять таких детей обращаться за помощью и поддержкой к друзьям или взрослым».

Если вы стали свидетелем издевательств над другом, поговорите с ним и попытайтесь предложить поддержку. Бездействие может заставить человека думать, что целый мир ополчился против него и что никому нет до него дела. Ваши слова помогут изменить ситуацию к лучшему.

И помните: сейчас как никогда мы должны думать о том, что информация, которой мы делимся, или слова, которые мы говорим, могут причинить боль другим людям.

>> Читайте подробнее о наших советах о том, как справиться с кибертравлей.

 

UP 01.05.20 002.jpg (529 KB)

 

UP 06.04.20 001.jpg (271 KB)

Қате табылды ма? Тінтуірмен емле қатесін таңдап, Ctrl + Enter басыңыз Көмегіңізге рахмет!